Sunday, December 2, 2012

rabun

Mata dia rabun kerana mungkin sebab dia tengok tivi dekat sangat. ataupun dia pernah melihat cahaya matahari dengan lama kerana mahu melawan cakap cikgu yang beritahu dia yang kita tak boleh tengok matahari lama-lama nanti sakit mata. tapi dia tengok juga. sampai pening kemudian rebah. dan senak mata. ataupun mungkin sebab dia tenung bulan lama sangat.

antara tiga kemungkinan tersebut, kawan dia beritahu mungkin sebab tenung bulan lama sangat.

dia dah berhenti tenung bulan. tapi rabunnya tak hilang juga.

"carrot susu lebih susu kurang manis kurang ais satu..!"

"hoi!! demand gila!"

ok baiklah. carrot susu satu T_T


bukan nak tunjuk yang baru sebab ini dah jadi buruk gila sekarang. dan bila pakai ni ingatkan boleh nampak young young, tapi nampak macam makcik-makcik juga. syukurlah tak nampak macam nenek-nenek





4 comments:

Ayu azmir said...

heheehe.... spek cantik....

puding roti said...

hahaha buruk gila dah hoho

Aty_Fared said...

aty pon rabun teruk..sampai 500...keturunan kot punce nyer..heheh

puding roti said...

btl kot..rsnya ada sangkut paut dgn keturunan..hihi. byk tu 500. tp pakai CL kan. ok la menten lawa hehe