Thursday, March 14, 2013

Faisal gigi arnab

Dia selalunya minat pada lelaki berkulit putih penuh misteri. hafizul contohnya. tapi ada juga macam tersuka pada hakimi walaupun hakimi pernah tendang kerusi dia sampai lemak di punggungnya bergegar kemudian dia jadi marah mujur tak terkoyak kain jadi hulk hogan.

tapi yang pastinya faisal gigi arnab bukan taste dia.

tapi kan semasa bermain 'tu duduk' (tak ingat apa nama mainan tu yang mana kena buat bulatan, pegang tangan lepas tu duduk ke buat apa serius lupa T_T), dia berdiri sebelah faisal. kena pegang tangan faisal. dia pegang sebab kanak-kanak darjah tiga mana reti haram bersentuhan lelaki perempuan. lepas tu dia rasa sejuk-sejuk. gembira dan dia nampak faisal gigi arnab kelihatan shining-shining. ah sudah.

sejak hari itu, dia selalu nak berada di sebelah faisal gigi arnab setiap kali sebelum bermain. tetapi faisal gigi arnab dah tak joint grup dia dan kawan-kawan dia lagi dah.

macam biasa curik gugel punya

7 comments:

Kak Lily said...

Mesti Faisal Gigi Arnab comel gila kan ? ha ha..

puding roti said...

aah kak mmg comei gila hehehe

-hazen said...

baca

lily lotus said...

arnab adalah comel haha tetiba

puding roti said...

ye mmg comel rs mcm nk bela tp biasa bela teddy bear yg tak buang air besar atau tak mkn minum maka senang keha jdnya nk beli arnab errr..haha

hara said...

so shweet, hehe

puding roti said...

oh terbayang hehe