Monday, November 18, 2013

Sudin vampire?

Sudin. aku rindu kau, sudin. itu nota dari kawan saya untuk sudin.

Hari tu sudin datang sekolah macam biasa. sikit lewat. tapi sudin pakai bedak tebal. sudin nampak lain. sudin nampak misteri. macam maria kalau jantinya perempuan. saya yakin, cikgu amin mesti tak tanya lagi, "kau mandi tak hari ni sudin?". memang betul. cikgu amin tak tanya sampai habis kelas.

blank.

ok. nampak sangat saya tengah angaukan cerita vampire tu kan? lambat. sebab tak dapat pergi tengok kat wayang yang part 2 punya sebab jaga anak T_T. baru dapat tengok hari sabtu hari tu siap tidurkan anak cepat-cepat nak feeling 100% punya pasal. tq fox hd.

babai. dan maaf. gambar sudin, vampire kacak dan serigala gagah tidak dipakejkan.



6 comments:

Anonymous said...

Tapi sebnarnya kat rumah sudin mempunyai seorang isteri yg cantik, isteri sudin seorang langsuir.

Panggggg...Sudin kena penampar cikgu amin setelah meracau-racau, rupanya dia tersedar dari mimpi.

Sudin masih lagi bujang rupanya.

puding roti said...

hehehehe. untungg sudin hehe

Laskar Cinta said...

hehe :)

lily lotus said...

sedap nama vampire tu. sangat kemelayuan..hehe

c0reng said...

hahaha! cmtu la org da ade ank ye? kalo nk lg sng, amek je yg ade decoder, bole rakam pastu tgk ikut sukati :p

puding roti said...

laskar cinta,
hehe jugak ;p

kak lily,
hehehe kampung kan ngeh2

coreng,
tak amk yg ada decoder tu kunun byk ulangnya tp kdg2 tlepas jgk sbb cpt nau tlelapnyer hehe