Saturday, November 28, 2009

kekasih di dalam kelongsong

Dia menekan kekunci 'hantar' sambil pejam mata. kemudian keluar pop up window bertulis, "kekasih di dalam kelongsong akan sampai ke rumah anda tujuh hari dari sekarang".
dia berdebar-debar. malu pada leptop, meja, kerusi dan diri sendiri pun ya juga. tapi dia tidak boleh berpatah balik kerana duit di dalam cimbeng pun telah dihabiskan separuh untuk membeli kekasih di dalam kelongsong.
menantikan hari itu dia tidak lena tidur. makan pun telan-telan paksa. bunyi motorsikal yang lalu di depan rumah selalu buat dia berdebar-debar.
dia tidak sabar menanti abang posmen berhentikan motosikal di hadapan rumah dan menghulurkan sebungkus bungkusan berisi kekasih di dalam kelongsong.
***
Dan tujuh hari telahpun berlalu begitu sahaja. bungkusan yang ditunggu-tunggu sampai pada hari ke dua puluh satu dalam keadaan yang sudah komot. comot.
dia memeluk lutut di atas kerusi berbentuk tangan.
rasa teruja telah berkurangan pada hari ke sebelas dia menunggu. namun dia masih rasa berdebar.
kekasih di dalam kelongsong kelihatan bulat panjang. dibungkus rapi di dalam material berwarna biru pudar bersama tag bertulis nombor yang panjangnya setengah jengkal.
dia menunggu selama setengah jam tanpa membuka kipas seperti yang diarahkan di dalam sekeping manual.
kekasih di dalam kelongsong bergerak sikit-sikit. kemudian terguling di atas kapet. dia jadi takut.
kekasih di dalam kelongsong sudah bergerak dan kelongsong itu pecah kepada beberapa bahagian.bagaimana mahu bayangkan kekasih yang keluar dari kelongsong?
marilah bayangkan seperti biasa saja. sedikit berpeluh (oh seksinya). badan melekit. cuma berseluar pendek (mujurlah) dan masih terpinga-pinga. kemudian redha dipapah ke sofa. oh sangat comel bukan?
tapi kekasih yang keluar dari kelongsong di hadapannya tidak begitu. memang tidak begitu. memang tidak begitu.
patutlah tiada katalog. cuma details. dan perjanjiannya adalah penerimaan tanpa kompromi. tidak boleh ditukar dengan wang tunai dan tiada jaminan langsung.
dan dia terus terlupa mahu buka kipas semula. haih.

12 comments:

Kejora Di Ufuk Timur said...

mcm mana rupa sebenar kekasih dlm kelongsong? mcm robot?

alie said...

zettai kareshi ae..

tenjo night
:)

LORD ZARA 札拉 said...

urgh~
kelonsong peluru mungkin bahaya~

=p

Kak WL said...

:)

Alangkah baiknya dapat memesan kekasih. alangkah!

Ada diskaun lagi lagi baik!

cik EPAL said...

suruh bukak lampu la...hehe..

klik iklan new zealand aiskrim anda ;)

mugiwara said...

nanti aku mahu pesan buku yang dihantar segera selepas tekan kekunci 'hantar'~

jangan kata sudah 'sold out'!
mesti simpankan satu untuk aku~

yg_indah said...

kita juga mahu beli puteri dalam botol.

puding roti said...

yg indah,
kalaulah blh. kita pun nak juga :)

cik epal,
hee. baiklah :D

zara,
itu mmg bahaya. lariiik

kakak,
alangkah bgsnya kan kakak? mahal sikit pun tak apalah.asalkan ada :)

kejora,
tak semua yg kita harapkan kita akan dpt. tidak dpt apa yg kita hendak/mahu, mungkin Tuhan akan beri apa yg kita perlu. kan awk? :)

alie,
aduh, kita lemah bahasa asing. haha!

~0~ said...

ade yg segera cam tue ek??ekekekek

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) said...

aku suka yg ini.

lily lotus said...

bagus ni boleh pesan kekasih :D

puding roti said...

~0~,
kalaulah ada. hee

affah,
hoho~~

lily,
kan bagus kalau lah boleh